Раді вітати Вас на сторінці нашого сайту. У цьому описі розділу ми хотіли б пролити світло на принципове розходження між так званою «хімією», а саме, між професійними концентрованими миючими засобами і продукцією, адаптованої під споживача в нашій країні , яку помилково вважають унікальним миючим засобом. Ми постараємося в порівнянні не використовувати жодної назви бренду, щоб не робити антирекламу, залишаючи на Ваш розсуд порівняння, якщо це дійсно має для Вас значення і Ви готові почати контролювати свої витрати, оптимізувати свої витрати, пов'язані з використанням миючих засобів.
Наша компанія є офіційним дистриб'ютором відомого європейського виробника професійних миючих засобів Hagleitner (Хагляйтнер) Австрія. Компанія Hagleitner є однією з найвідоміших в Австрії і представлена в 94 країнах світу. Піввіковий досвід провадження професійної хімії говорить сам за себе.
Сама назва - професійні миючі речовини, говорить про те, що основний клієнт - це клінінгові компанії, промислові підприємства, клієнти пов'язані з В2В сегментом, HORECA. Але тим не менше, все частіше наші співвітчизники переймають досвід європейців, піддаючи контролю витрат не лише за ресурсами, які оплачують практично за європейським тарифом, але і приділяється особлива увага як вартістю , так і якості миючих засобів. Так як в більшості випадків професійна хімія є концентратом, кінцевий споживач сам може підібрати під себе ступінь розведеного робочого розчину, так як дуже часто поставлені скоєно різні завдання. Погодьтеся, є різниця в генеральному прибиранні або очищення або повсякденного. В одному випадку потрібен більш насичений розчин, в іншому - більш щадний.
Інтернет магазини і прилавки супермаркетів рясніють різнобарвними пляшками з привабливою етикеткою, позиціонуючи миючим засобом широкого спектра дії. Приємна віддушка незрозумілих ароматизаторів, за своїм складом умовний мікс різних хімічних речовин –це ще не показник якісного товару. У більшості випадків, це маловідомі комусь виробники, які добре розрекламовані бренди, де у вартість продукції входить не тільки сама речовина, шалені накрутки продавців, але і витрати на рекламу. Насправді, якщо взяти за 100% вартість миючого речовини, представленого на вибір споживача, поверхневого активної діючої речовини (ПАВа) у цій ємності буде на 15% вартості, все решту-це вартість пляшки, консервантів, ароматизаторів, етикеток, тари, доставки, націнки...Список можна продовжувати дуже довго.
Ментальность экономного и расчетливого европейца еще в прошлом веке подтолкнула потребителя не переплачивать колоссальные средства за то, что ему на самом деле и не нужно. Всем известна такая европейская поговорка: «Мы не настолько богатые люди, чтоб покупать такие дешевые вещи». Ведь как бы нам не хотелось, но чудес не бывает, и если Вы видите продукт по условно заниженной цене, стоит задуматься, а из чего же он состоит, ведь торгующие компании, магазины, они в продаже любого товара имеют свой процент прибыльности, а значит, наш потребитель готов быть обманут очередной раз.
Наша компанія дорожить багаторічної власною репутацією, а так само репутацією виробника, який довірив нам представляти свою продукцію в Україні. По-цьому, ми пропонуємо тільки якісну продукцію і готові допомогти підібрати саме робоче засіб під рішення Ваших проблем з забрудненнями.